close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היתרונות שבליסינג פרטי על רכישת רכב חדש

מערכת שורשג אייר, תשעח18/04/2018

מה היתרונות של ליסינג פרטי ומדוע הוא כל כך פופולרי

תגיות:
ישראלים רבים יותר ויותר בוחרים לנטוש את שיטת קניית הרכב החדש המסורתית ולעבור לקניית או השכרת רכב על ידי חברות הליסינג. אז לצד טענות שונות אודות כדאיות הבחירה בליסינג, אפשרויות הליסינג הקיימות ואף סוגי הצרכים המשתנים של הלקוחות, קיימים כמה יתרונות מרכזיים של הליסינג שהופכים את המודל לכל כך משתלם ופופולארי.

מהי שיטת הליסינג?
הליסינג בעיקרו הוא מודל רכישת רכב המבוסס על תשלום ראשון וחד פעמי של "מקדמה", מספר תשלומים חודשיים הנמשכים לתקופה של 3-5 שנים בד"כ, שבסופם הלקוח יכול לרכוש את הרכב באמצעות תשלום היתרה על שוויו, או להחזיר את הרכב לחברת הליסינג, לקבל רכב חדש ולהמשיך את שיטת התשלומים החודשיים.באשר להגדרות השונות של הליסינג, הן מתייחסות לגמישות התשלומים ולאופי הספציפי של מסלול הליסינג הנבחר. כך, קיים ליסינג הכולל תוספות ביטוח כחלק מהתשלום החודשי, קיים ליסינג שלא מחייב תשלום מקדמה חודשית וכו'. בנוסף, ניתן להתאים מראש מסלול ליסינג ותשלומים אישי, על פי הרצונות והיכולות של הלקוח. חברות השכרת רכב רבות פועלות גם בתחום הליסינג ורותמות את התשתית הרחבה שלהם לשירות זה שזוכה לפופולאריות רבה בשנים האחרונות.

רכישת רכב חדש לעומת ליסינג פרטי
שירותי ליסינג פרטי לא תמיד מתאימים לכולם, ועדיין קיימים אנשים בעלי הון עצמי ורצון לרכוש רכב חדש שייקרא מיד על שמם, קשה להכחיש שמסלול הליסינג טומן בחובו כמה יתרונות עיקריים. ראשית, גם על ידי הליסינג ניתן לקבל רכב חדש ואף לרכוש אותו. ההבדל הוא פשוט במספר התשלומים על הרכב ומי שירשם כבעל הרכב במהלך תקופת התשלומים.

שנית, מסלול הליסינג מאפשר את החלפת הרכב לרכב אחר בתום התקופה. אם אתם מתכננים לרכוש רכב אחד שישמש אתכם לשנים רבות, אולי הליסינג בכל זאת לא מתאים לכם. אולם, אם אתם מעדיפים להחליף רכב כל כמה שנים מטעמי בטיחות, נוחות וכד', אין ספק כי הליסינג הוא המסלול עבורכם. מבחינה זו, הליסינג מתאים במיוחד למשפחות או צעירים שלא יודעים להעריך איזה רכב הם יצטרכו בעוד כמה שנים. בנוסף, תנאי הרכישה, התשלומים והחלפת הרכב במידת הצורך ידועים מראש, כך שאתם יכולים לשבת בראש שקט בידיעה שבתום התקופה, תוכלו פשוט להחזיר את הרכב אם תרצו, ללא בזבוז זמן מיותר על מכירת הרכב, התעסקות עם ירידת הערך שלו ועוד. אחת הסיבות המרכזיות שבגינן נהגים רבים בוחרים בליסינג היא בזכות האפשרות להחזיר את הרכב לחברת הליסינג ובכך לא להעמיד רכב למכירה בלוחות השונים על כל המשתמע מכך.

לבסוף, חשוב לזכור שהליסינג לא נועד אך ורק עבור אנשים שחסרים בהן עצמי מספיק לרכב חדש. עצם אפשרות פריסת התשלומים הנוחה, התנאים ולעיתים קרובות אף הכיסוי הביטוחי הנוח, גורם לאנשים רבים להעדיף את מודל הליסינג על פני אפשרות רכישת הרכב הרגילה הכוללת תשלום יחיד מראש.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה